Konkurs ma charakter otwarty, jest adresowany do wszystkich zainteresowanych, wystarczy zaakceptować warunki regulaminu konkursu i do dzieła.
Rekomendowany jest udział profesjonalistów (grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów i absolwentów wyższych uczelni artystycznych) jednak nie jest to warunek konieczny. Zadaniem konkursowym jest opracowanie znaku identyfikacji graficznej (logo) dla Parku Kultury - piszą w zaproszeniu na konkurs organizatorzy.
Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest:
- akceptacja i przestrzeganie warunków Konkursu,
- dostarczenie prac konkursowych zgodnie z wymaganiami, o których mowa w niniejszym regulaminie,
- dostarczenie wraz z pracą konkursową prawidłowo wypełnionej karty zgłoszeniowej.
Każdy projekt logo musi spełniać następujące warunki:
- składać się z nazwy instytucji, jej skrótu lub znaku graficznego kojarzącego się z instytucją kultury lub dowolnej kombinacji powyższych,
- działać jako symbol,
- budzić dobre skojarzenia z Parkiem Kultury,
- być oryginalny ale łatwy do zapamiętania,
- być łatwo skalowalny,
- być czytelny w wersji kolorowej i czarno-białej.
Prace konkursowe, wraz z wypełnioną kartą zgłoszeniową w zaklejonej kopercie, należy złożyć lub przesłać na adres: Park Kultury ul. Radomska 21, 27-200 Starachowice, z adnotacją na kopercie: „Konkurs logo Park Kultury”. Termin składania prac konkursowych upływa 15 grudnia 2020 r. a nowy logotyp i jednocześnie zwycięzcę konkursu poznamy przed Sylwestrem.